پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

مدرسه مامان

1394/4/25 13:12
نویسنده : مامان شیما
379 بازدید
اشتراک گذاری
10800000دختر قشنگ و ناز من صد تا سلام10800000

بالا خره فکر کنم مشکل آپلود شدن عکس هامون حل شد و ما دوباره می تونیم آپ بشیم

حالا بعد از این همه وقت از کجا شروع کنم م م م م م م م؟

آها فکر کنم از همین دیروز شروع کنم بهتره که تو اول صبح ساعت شش و نیم بیدار شدی مثل یه حبه قند گفتی مامان شیمیا منم میام مدرسه!می خوام بیام سباد یاد بگیرم یه مداد و یه پاکن هم بهم جایزه بدناسمایلی های جینگیلیمنم بعد از هزار و صد تا ماچ آماده ت کردم و راهی مدرسه شدیم... هرچند دیروز واسه مامانی روز غمگینی بود. روز آخر مدرسه که میشه هم غصه دار میشم گریه هم خوشحال از خود راضیغصه از بابت رفتن بچه هایی که با همه ی وجودم دوسشون دارم براشون زحمت کشیدم باهاشون خندیدم ،ناراحت شدم ، بچه هایی که حالا یه خاطره ی شیرین و جدا نشدنی از منند و خوشحال از بابت به ثمر رسیدن تلاش هام از بابت سنگ بنایی که خیالم راحته از محکم بودنش به خاطر فرشته های شیرین و پاکی که نه ماه بینشون زندگی کردم،نفس کشیدم و عاشق بودم...

اینم چند تا از عکس های مدرسه که خاله سارا زحمت کشید ازت گرفته

اینم خط یادگاری یکی از عزیز ترین بچه های من

 

حالا بریم سر یه خاطره جالب از چند روز پیش که تو به شدت گریه میکردی و میگفتی منو ببرید اونجا که (گربه دستاشو می شوره)!!!!!!!!!و ما هم فقط با بهت و تعجب همه جور فکری می کردیم ولی عقلمون به جایی نمی رسید البته قبلش بگم که اخیرا به پارک رفتن علاقمند شدی و ما هم که توی شهر عزیزمون مکانی به اسم پارک و محل بازی بچه ها نداریم هر روز عصر میبریم یه چرخی توی به اصطلاح اسباب بازی های شکسته و غیر ایمن شهر با  هزار جور ترس و دلهره از افتادنت میزنیم.خلاصه قضیه ادامه داشت تا پریروز عصر که اتفاقی از کنار چند تا از اون سرسره ها رد شدیم تو فریاد کشیدی که مامان ونجاس گربه ... داره دستاشو می شوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پیاده که شدیم بعد از کلی تعجب یهو کنار یکی از سرسره ها این نقاشی رو دیدم

  و گل من بدون شرح...

 

اینم از فرشته آسمونی مامان...

الهی الهی الهی مامان فدای اون ژست های ناز و ملوست بشه نفس س س س


 
تاريخ : پنجشنبه یکم خرداد ۱۳۹۳ | 21:52 | نویسنده : مامان شیما | 8 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nikta
25 تیر 94 13:15
سلامــــ خاله جـونـــــ من در یک مسابقه نی نی وبلاگی شرکت کردم. خوشحال میشم به این وبلاگ برید و کد 2 رو را ارسال کنید. atefeh-okh.niniweblog.com ممنون