پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

خونه جدید و هزار تا حرف

1394/4/25 13:26
نویسنده : مامان شیما
291 بازدید
اشتراک گذاری
دخترک سرمالوی من هزار هزار تا سلامپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

تو این مدتی که نبودیم کلی حرف و خاطره داریم که از همه مهم ترینش

( ترک شیشه شیر  برای همیشه توسط گل بانوی ما بوده) که خدا رو شکر خیلی با آروم و بدون درد سر صورت گرفت

روز بیست و دوم مرداد اسباب کشی کردیم خونه جدیدمون که حالا دیگه از خونه ی دور دور تغییر اسم داده به خونه جدیدٰ روزهای اول خیلی بی طاقت بودی و همش بهونه میگرفتی که بریم خونه خودمون و ما هرچی برات توضیح میدادیم که اینجا دیگه خونه ی ماست فایده نداشت که نداشت تا اینکه بابا حبیب در یک اقدام جانانه برات یه چراغ خواب خیلی خوشکل و رنگارنگ خرید و بعدش هم با هم رفتیم با انتخاب خودت یه گلیم فرش عروسکی قشنگ خریدی و به این ترتیب به اتاقت علاقمند شدی و این مرحله هم به خیر گذشت.

 

و اما و اما و اما... سخت ترین و طاقت فرسا ترین خاطره ی این چند روز رفتن ده روزه ی بابا حبیب به تهران  واسه مسابقات المپیاد ملی مهارت بود از یه طرف وقتی بابا نیست من خودم گیج و منگم و حالم رو اصلا نمی فهمم و از طرفی هم پارمیسک من دیگه بزرگ شده و نبودن بابالو رو درک میکنه و به حدی بی تابی می کردی که بیشتر وقتا با حرفایی که می زدی اشک همه رو در می آوردی مثلا اول صبح که با بابالو حرف میزدی فوری میگفتی: بابایی تو به من بگو کجا لفتی؟اژ دست کی نالاحت شدی؟به من بگو چلا نمیای دیگه و بعدش هم که سفارش عروسکی که لباسش آبی باشه- خواب باشه - گهواره هم داشته باشه پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

به اضافه عروسک صورتی که توی تاب تابش باشه و واقعا واقعا من نمی دونم بابا چقدر وقت گذاشته بود که تک تک سفارشای دختر شیرینش رو موبه مو پیدا کرده بود...

روزای سختی بود خیلی سخت !هم برای من هم واسه نفس مامان که خدا رو هزار مرتبه شکر تموم شدن.

تو این مدت یه علاقه های عجیب و غریبی هم پیدا کردی مثلا عاشق قیچی هستی و همش دوست داری یه قیچی بگیری دستت و کاغذ قیچی کنی یا اینکه به شدت به لوازم آرایش علاقمند شدی و می بری قایمشون میکنی و من باید ساعت ها دنبالشون بگردمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و توی مدتی که شیشه شیرت رو ترک کردی صد برابر به کتاب قصه هات وابسته شدی و به جرات می تونم بگم بیشترشون رو از حفظی راستی اینم بگم که عروسک من الان یه کتابخونه کوچولو با صد و بیست و شش کتاب قصه و شعر داره  و اصلا هم اونا رو خراب یا پاره نمی کنه آرزویی که من و بابا حبیب همیشه واسه بچه مون داشتیم ( یه بچه ی کتاب خون و عاشق مطالعه)پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و از همه مهم تر اینکه در ادامه تمرین های خوندن کلماتت الان بیست کلمه رو کاملا می تونی بخونی و توی نوشته ها پیداشون کنی هرچند که اصلا دوست ندارم بهت فشار بیارم و این کلمات رو هم فقط با بازی و علاقه ی خودت یاد گرفتی نفس من!

کلمه های دخملی که بلده بخونه:

بابا-مامان-آب- نان ـ موـ پارمیس ـ عسل بانوـ گل ـمنصورـصباـ نی نی ـ کتاب ـمیترا - سروش - پری - نقاشی ـ روِژیا - پارمیس ـ گربه ـ شیما ـ حبیب ـ


 
تاريخ : جمعه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۳ | 14:6 | نویسنده : مامان شیما | 5 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)