پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

شیرین کاری های جدید

1394/4/25 12:35
نویسنده : مامان شیما
85 بازدید
اشتراک گذاری
اگه یه روز یه دختر مو مشکی اومد جلو و با لهجه ی مثل قند گفت (شلام مامان دون) اون دخمل ناز پامیسک مامانشه!

سلام نفس نفس نفسی...

اصلا هم عشبانی نشو خانومی ی ی ی ی ی ی اونجولی هم به من چپکی نیگا نکن!چیه مگه؟؟؟؟خب دیر اومدم سروقت ببلاگت حالا که اومدم...  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ

  عوضش هم قالب وبلاگت رو عوض کردم هم کلی حرف دارم واسه نوشتن.خودت که بهتر میدونی گل مامانُ خیلی سرم شلوغ بوده ولی همون طور که بهت قول داده بودم دیگه این سه ماهه رو پیشت میمونم و مامانت میشم سیب من

 واسه اینکه فکر نکنی این چندوقته رو بی خاطره موندی عکس های این مدت رو برات میزارم که چه شیطون بلایی شدی!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ

قبلش بگم پارمیس من به کمک مامان صبا الان ۷۸  تا لغت انگلیسی رو یاد گرفته

این عکس مال چند وقت پیشه که من و دوس دا تو وبابایی رفته بودیم پارک واسه پیاده روی اینم وقتیه که برگشتیم و خواستیم عصرونه بخوریم که اصلا اجازه ندادی خانمی... یا حمله میکنی به قندون یا اینکه می خوای فلاکس چایی داغ رو بگیری دستت خلاصه این عکس هم که داره نشون میده چقد خانوم و آروم نشستی.

 

به به! اینم اولین شاهکار هنری نفس مامان روی دیوارجدیدا به محض دیدن خودکار میری سر وقت دیوارای بیچاره و روشون آثار هنری به جا میزاری البته اینجا خونه بابا منصور ایناس که اون شب با دیدن این اثر کلی برات ذوق کردن و خندیدن.


 
خب اینم قسمت مهم شیرین کاری های خانوم بانوی ی ی ی ی ما !
سه روز پیش وقتی اومدم تو اتاق یه لحظه شوکه شدم فکر کرده خدای نکرده داره از صورتت خون میاد ولی دقت که کردم دیدم بله ه ه ه ه ه ه ه ((کیف لوازم آرایش مامان دون)) افتاده به چنگ پامیلوی قصه و بقیه ماجرا رو ببینید دیگه...



 
این عکس هام مال خونه عمه لیلاس که تازگی ها گلخونه شون رو کشف کردی و میری اونجا کلی بازی های لوس از خودت در میاری
 






اینم ساعت یازده هر شب فرشته کوچولوی مامانه که خسته از یک روز پر فعالیت اینجوری شیشه شو بغل میکنه  و لا لا میکنه...
مامان قربون اون دماغ ناز لپای گل گلیت بشه نفس! ماچ ماچ ماچ

اینم یه ماچ گنده (بقول خودت big)



 
تاريخ : دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ | 15:56 | نویسنده : مامان شیما | آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)