پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

شب یلدا

1394/4/25 12:27
نویسنده : مامان شیما
54 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازپری من

اگه بدونی نفسم !چند روزه که صدات میزنم ( گل پری جون ن ن ن )توهم با صدای بلند جواب میدی بله! دردت ده نام چمیلم گل پری مامان!

تازه بابا منصورم که از در میاد میگه کی دختر باباس تو هم سریع جواب میدی من! از همه مهم تر اینکه روز چهارشنبه 6 دی ماه تونستی تنهایی و بدون کمک پنج شش قدم راه بری.فدات بشم الهی شیرینم الهی چشمام زیر اون پاهای کوچولوی نازت باشه نفسی

دخمل ملوس و نازم باور کن مامان تو این چند وقت خیلی سرش شلوغ بوده که برات مطلب نذاشته ولی با این وجود هر لحظه توی وجودم جاری هستی و با تصور خوشبختی تو و بابا دارم زندگی می کنم!

پنجشنبه گذشته شب یلدا بود و ما تو مدرسه با بچه ها و اولیاء جشن گرفتیم که تو هم با من و بابا حبیب اومدی و با همه بچه های کلاس من عکس گرفتی.هنوزم نیم ساعت نگذشته بود که شروع کردی به نق زدن و گریه کردن (که الهی مامانت فدای اون نق زدنت بشه ) بعدشم که خوابیدی و با اون بارون شدید بابایی تنهایی بردت خونه.دختر قشنگم قول میدم تو این هفته برات کلی عکس و مطلب جدید بزارم این چند تا عکسم اون شب خاله سارا ازت گرفته که برات میزارم اینجا


 
تاريخ : یکشنبه سوم دی ۱۳۹۱ | 13:45 | نویسنده : مامان شیما | آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)