پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

پارمیس کچل شده بود

1394/4/25 12:11
نویسنده : مامان شیما
50 بازدید
اشتراک گذاری
برات ننوشته بودم که چند ماه پیش که من و بابایی رفته بودیم کرمانشاه واسه کارای دفاعم وقتی برگشتیم با یه صحنه اول وحشتناک بعدش خنده دار مواجه شدیم...

بابا منصور به محض رفتن ما نشسته بود ÷ای کله ی ملوس دخمل من وموهاشو از ته زده بود،واییییییییی نمی دونی چه حسی داشتم وقتی دیدمت اول باهات غریبی کردم ولی بعدش کلی بهت خندیدم که مث کله قند شده بودی!

تازه بعد از اینکه موهاتو کچل کرده بودن دور از چشم من از فرصت استفاده کردن و گوشهاتو هم سوراخ کرده بودن،اون روز خیلی ناراحت شدم ولی بعدش که دیدم گوشواره چقد تو گوشات قشنگه خیلی هم ازشون تشکر کردم

 

 







 
تاريخ : چهارشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۱ | 10:54 | نویسنده : مامان شیما
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)