پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

مراسم عزاداری حضرت علی اصغر

1394/4/25 12:57
نویسنده : مامان شیما
33 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پاک ترین فرشته خدا روی زمین

خدایا شکرت که پارمیس رو دارم ،خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت که من مادرم و تو من رو لایق قداست مادر بودن دونستی خدایا شکرت که یک سال دیگه من تونستم هدیه آسمونی تو رو ببرم توی مجلس عزای کوچولوی امام حسین (ع)،خدایا شکرت که دختر من رو توی این یک سالی که گذشت صحیح و سالم بهم یخشیدی،خدایا شکرت که حبیبم رو دارم،خدایا خدایا خدایا ازت ممنونم ازت ممنونم ازت ممنونم به خاطر همه چیز ... همه چیزهایی که بهم بخشیدی و من لایقش نبودم و به خاطر چیزهایی که من خواستم و تو صلاح دونستی و بهم ندادی...

خدایا به حق طفل معصوم امام حسین،به حق پاکی همه اون کوچولوهایی که همراه با پارمی من اومدن تو مجلس عزاداری بندگان عزیز تو،به حق مادشون فاطمه ی زهرا (ص) همه ی این بچه ها رو به پدر و مادرشون ببخش،سلامت نگه شون دار،مریض هاشون رو شفا بده فقیر هاشون رو رزق حلال بده و دخترک کوچولوی معصوم من رو هم در کنار همه ی اونها حفظ کن

اینم عکس های روز عزاداری که پنجشنبه تو مصلا برگزار شد. می خواستم برات همون جا لباس تبرک بگیرم که بهمون نرسید.

 

نفس مامان در حال دعا کردن

اینم لحظه ای بود که مداح میگفت به امام حسین سلام بدید و پارمیس ادای احترام میکرد

اینم موقع برگشتن بود و جمعیت که ...


 
تاريخ : یکشنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۲ | 20:34 | نویسنده : مامان شیما | نظر بدهید
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)