پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای دردانه ام پارمیس

دختر ناز و قشنگم

1394/4/25 12:31
نویسنده : مامان شیما
104 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی مهربون من سلام

الهی الهی الهی مامان قربون اون قد و قواره ی قشنگت بشهُ نفس من ! این عکس های نازی رو که امروز برات میزارم یه دنیا عشق و امید و آرزوهای ناز و مرمری همراشه.دختر گلم

برایت یک دنیای پر از عشق و  سعادت میخوام

فرشته پاک و شبنمی مامان وقتی فکر میکنم که خدا چقد دوسم داشته که تو رو بهم هدیه داده از خوشحالی گریه م میگیرهُ با همه همه ی وجودم دوست دارم و تمام فکرم خوشبختی توُ آینده ی قشنگ و روشنتُ و روزهایی که در عوض دخترم بودن بهت هدیه میکنم. ب

به رابطه بابا حبیب و تو که نگاه میکنم به محبتی که زلال تر از  اسمون آبیه و بین شما دوتا جریان داره  خودبخود یاد خدا میافتم ... یاد عظمتی و مهربونی خدایی که (پارمیس) رو آورد توی زندگی سبز من و بابا حبیب و به لطف خودش خوشبختی ما رو هزار برابر کرد.

گل نازنینم...  دوستون دارم  تو و بابا حبیب مهربونت رو از خدا میخوام و تو هم از خدا بخواه خوشبختی و عشق سه نفره مون رو از ما نگیره...به حق هر آنچه برای خدا عزیزه و مقدس

 


 
تاريخ : یکشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۲ | 10:22 | نویسنده : مامان شیما | آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)